شرکت پاکدان پارت سپاهان

شرکت پاکدان پارت سپاهان

شرکت خدماتی ، فنی ، بازرگانی
شرکت پاکدان پارت سپاهان

شرکت پاکدان پارت سپاهان

شرکت خدماتی ، فنی ، بازرگانی

طراحی و نظارت و اجرای فضای سبز

طراحی فضای سبز

اکثر کارفرمایان عزیز که قصد فضاسازی منازل ، ویلا ها و باغچه خود را دارند در مرحله ی انتخاب پیمانکار دچار شک و تردید می شوند و با خود می اندیشند، سلیقه کدام پیمانکار با سلیقه ما همخوانی بیشتری دارد و بعضا در این انتخاب مهم دچار اشتباه شده و بعد از متقبل شدن هزینه های طرح، طرح را منطبق بر میل و سلیقه خود نمی بینند.
شرکت پاکدان پارت سپاهان که همواره در صدد جلب رضایت مشتریان خود بوده است، این بار نیز دست به ابداع روشی زده است که شما با استفاده از این روش این امکان را خواهید داشت، که فضای مورد نظر خود را قبل از شروع عملیات و عقد قرارداد، به صورت سه بعدی با کامپیوتر مشاهده کرده و حتی در تمام قسمت های آن قدم بزنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد که هر نقطه را با میل و سلیقه شخصی خود تغییر داده و از آینده آن مطلع شوید.





 


کاشت انواع گیاه در مناطقی با خاک و آب شور
افزایش اکسیژن هوا، ایجاد رطوبت و آرامشی که انسان از قرار گرفتن در فضا های سبز بدست می آورد، وجود فضای سبز را امری الزامی برای ادامه حیات بشر بشمار می آورد ولی محدودیت های آب و هوایی ،امکان داشتن چنین فضا هایی را برای تمام نقاط کشور فراهم نمی آورد.
اما شرکت پاکدان پارت سپاهان توانسته در قلب کویر ایران با شرایطی همچون خاک و آب شور- گرمای سوزان تابستانی و باد های شدید 120 روزه، فضایی رنگین و متفاوت را برای مردم این دیار گرم مهیا نماید.
ابداع این فن آوری جدید از سوی موسسه گل افرا از نظر بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران این رشته، نوعی انقلاب در حوضه فضای سبز بشمار می رود.


 


فن آوری جدید برای مقابله با رشد علف های هرز
در تمام پروژه های فضای سبز، بعد از تحویل پروژه، می بایست هزینه ی بسیار زیادی را صرف نگهداری و جلوگیری از رشد علف های هرز نمود، ولی تدابیر صورت گرفته در این فن آوری جدید بصورتی است،که از امکان رشد علف های هرز جلو گیری به عمل می آید، تا به طبع آن هزینه ای برای مقابله با آن صرف نشود.
بدیهی است،این فنآوری هزینه خرید سموم علف کش و بکار گیری کارشناسان مبارزه با علف هرز را کاهش داده و از طرفی گام بلندی در رسیدن به کاشت ارگانیک باغ و فضای سبز برداشته است .
این فن آوری توانسته،میزان رشد علف های هرز را تا میزان 70% کاهش دهد،و برای 10% باقی مانده نیز تدابیر خاصی اندیشیده شده است.



 


فن آوری جدید برای کاهش 70% در مصرف آب و برق

مزیت این فن آوری،70% صرفه جویی در مصرف آب و برق می باشد، که این کاهش در مصرف،مسبب کاهش 70 درصدی در هزینه پمپاژ آب می شود،که  علاوه بر کاهش استهلاک الکترو موتور ها،در زمان حذف یارانه ها،این کاهش مصرف می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه های جاری نگهداری محوطه سبز شما داشته باشد.
ما می توانیم با استفاده از فن آوری ابداعی خود،آب مورد نیاز فضای سبز شما را تا میزان %70 کاهش دهیم،بدین صورت که چنانچه منابع آب موجود شما برای یک هکتار (ده هزار متر مربع) کافی باشد،با همین مقدار آب می توانید 10 هکتار (صد هزار متر مربع) را آبیاری نمایید،که این قابلیت افزایش، قابل توجه واحد هایی است،که قصد افزایش سرانه فضای سبز خود را دارند.

 


کاشت درخت برای واحد های صنعتی

موسسه گل افرا برای واحد های صنعتی و کارخانجات بزرگ که قصد افزایش سرانه فضای سبز خود جهت کسب گواهینامه های زیست محیطی را دارند ولی محدودیت هایی از قبیل خاک و آب شور –گرما- منابع نا کافی آب و برق تاکنون مسبب عدم گسترش این فضاها شده است، سیستمی را طراحی کرده است که کاشت انواع درخت را تحت هر شرایطی ممکن ساخته است.
در سیستم کاشت صنعتی درخت،مقدار آب مورد نیاز تا %70 کاهش پیدا خواهد کرد.نکته قابل بیان این است که اجرای این سیستم علاوه بر این که هیچ هزینه زیادی را بر جا نمی گذارد، بلکه سبب کاهش %75 در هزینه کاشت درخت در مناطقی با آب و خاک شور می شود.



 



طراحی سیستم های خودکار آبیاری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مصرف روز افزون انرژی، ارزش انرژی بیش از پیش احساس می شود، لذا در این برحه از زمان و در اکثر پروژه های عمرانی،اولین اولویت ها به انجام راهکارهایی برای صرفه جویی و به حداقل رساندن مصرف انرژی داده می شود.

بر این اساس ما نیز در انجام پروژه های خود،شایسته نیست که از شیوه های قدیم آبیاری استفاده نماییم، چرا که این سیستم ها مستلزم استخدام نفرات،کار هر روزه و به طبع آن هزینه های جاری زیادی می باشد. لذا برآن شدیم که با اندیشیدن راهکار هایی به راحتی و آسایش شما مشتریان گرامی بپردازیم.
این موسسه با برخور داری از جدیدترین نرم افزار های طراحی و نظرات کارشناسان مجرب،قادر به طراحی انواع سیستم های آبیاری از قبیل بارانی،قطره ای،زیر زمینی و متحرک می باشد.
فراهم ساختن شرایطی که باغ یا باغچه شما هر روز و در چند مرحله بصورت اتوماتیک در ساعات مشخص و بدون نیاز به غیر به صورت کامل آبیاری شود از وظایف این سیستم می باشد.
اجرای این سیستم و به طبع آن در چند مرحله آبیاری شدن باغچه شما،گیاهان را همیشه شاداب و به رشد گیاهان شما کمک شایانی خواهد کرد و محیط باغ یا باغچه شما همیشه مرطوب و خنک باقی خواهد ماند.







 


طراحی سیستم های روشنایی

آرامشی که انسان از دیدن فضاهای سبز و آرامشی که از قرار گرفتن در محیط های سبز بدست می آورد با غروب زیبای خورشید نباید از بین برود.
در همین راستا، شرکت پاکدان پارت سپاهان با تحصیل علم طراحی و کسب تجربه های لازم، آمادگی خود را در جهت طراحی و اجرای مفید ترین و مدرن ترین سیستم روشنایی منطبق بر استانداردهای جهانی و بیشترین بهره بری را اعلام می نماید.



 


اجرای پروژه ها
شرکت پاکدان پارت سپاهان،مدیریت اجرای پروژه های خود را بدست لایق ترین مدیران اجرایی خود سپرده است تا موجب بالا رفتن بهره بری و کاهش هزینه های اضافی شود.
اتخاذ سیاست های مختلف در امور طراحی و اجرا و ساعت ها تلاش ما همگی با هدف ارتقاء کیفیت در پروژه هایمان و به تبع آن کسب رضایت شما مشتری عزیز می باشد.

 


بازسازی،زیباسازی و نگهداری
  شرکت پاکدان پارت سپاهان همچنین قادر به بازسازی، زیباسازی و نگهداری از فضاهای سبز شما با صرف کمترین هزینه ها می باشد.


 

 

مجموعه فعالیت های این شرکت در زمینه طراحی فضای سبزبه شرح زیر است:

طراحی فضای سبز باغ و باغچه آرایی طراحی منظر چمن کاری گل کاری طراحی ویلا طراحی آبنما برکه استخر و آبگیر سیستم های آبیاری مدرن بارانی و قطره ای ابیاری مکانیزه با تایمرهای دیجیتال و کامپیوتری هانتز انواع فواره آبپاش اسپرینکلر برای ابیاری تحت فشار با شیربرقی. پیمانکار خدمات نگهداری و مشاوره رایگان. کمک در کاشت داشت برداشت و تولید و تکثیر و پرورش گیاه و درخت. فروش کلی و جزئی قلمه رز پیوند درختان میوه یگلکارِ آموزش با جزوه امور لنداسکیپ. گلکاری طراحی باغ ژاپنی و چند فصلی و چهار فصل. بذر مرغوب جدیدترین طراحی پارک های شهرداری چمن اسپرت فوتبال تامین کننده گل وگیاه فصلی و دایمی گیاهان آپارتمانی تولید گیاهان پوششی چمن ، درختچه های زینتی ویلاها، نشاء ، نهال مثمر و غیر مثمر ، بذر چمن ، بذر گل فروش کلیه ادوات و ماشین آلات باغبانی شامل: انواع چمن زن، قیچی باغبانی ، بیل و بیلچه ، سم پاش و انواع گلدانهای سفالی ، پلاستیکی و فایبر گلاس لوله کشی و تاسیسات حرفه ای پمپ های قدرتمند تقسیم آب پمپ تک فاز و سه فاز نصب تابلو برق های صنعتی خدمات پس از فروش مبتکر میکروجت لوله پلی اتیلن پاپ آپ درجه ای دیپر اصلاح سیستم غرق ابی زهکشی خاک فرسوده تعویض خاک تامین انرژی ریشه گیاهان فواره های مخفی شونده سنگهای طبیعی سنگ کوهی ، سنگ لاشه و سنگ قلوه دیوار صخره ای سه بعدی با قابلیت کاشت گیاه ، باغ طراحی پاسیو ( منازل ،مجتمع های مسکونی ، ادارات ، شرکتهای دولتی ،خصوصی و کارخانه ها ) ، روف گاردن - دیوار پوش و کف پوشهای مدرن گل کاری و...نور پردازی و سیستم مه پاش اتوماتیک اتوماتیک کردن قابلیت برنامه ریزی باربی کیو ، مجتمع‌های ( مسکونی ، صنعتی ، تجاری ، فرهنگی، ورزشی و اداری ) سبکهای مختلف سنتی نرم افزارهای تخصصی فضای سبز صخره‌ای ، ژاپنی ، مدرن ، کلاسیک و سه ‌بعدی سایه بان ، کلبه ، پل ، کلیه سازه‌های چوبی. آپارتمانی. مشاوره-طراحی-نظارت-اجرا و نگهداری فضای سبز (برجها و مجتمع ها- مراکز تجاری اداری صنعتی-شهرکها – پارکها – ویلاها – کارخانجات - پنت هوسها- پروژههای بزرگ و کوچک و ...) ، تحت فشار شیر برقی کنترل هوشمند مکانیزه پی ال سی موتورخانه نصب موتورخونه آب انبار تابلو مدار فرمان تابلو کنترل سه فاز تابلو برق پمپ تصفیه خانه خدمات کشاورزی , کشاورزی مدرن , باغبانی نوین , طراحی منظر , محوطه سازی , نگهداری نظارت اجرا , صرفه جویی , باغ و باغچه , گل و گیاه , آبیاری مکانیزه اتوماتیک , مشاوره رایگان , قطره ای بارانی , درختچه های تزیینی , معماری خارجی , اتوماسیون کشاورزی باغچه کا کاری عیدنوروز
















نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.